Dejan 04.05.2019 • 09:05
Cccc
Bio je neki kraj Februara kad sam radio pasos, raspricao sam se sa gospojama koje tamo rade na salteru, radni dan Petak jutro oko 9h, nigde nikoga, spiskovi na lk,pasos ,,prazni,, !!! Reko sta je ovo ? Kaze gospoja,sad je ovako, uskoro nam stize ludnica sa redovima !!!!! Eto slike i prilike naseg drustva i pameti. Elektronski se zakazuje u pu kralja petra a kod mosta se dolazi licno i prave se spiskovi do popunjavanja ! Stajanje u redu je srbski morfoloski refleks, narod na to gleda kao na normalnu pojavu. Kako je ko u problemu,odmah galama,isto kao ovi u svajcarcima, samo da ja dobijem svoje i odmah tisina... Di end
Ne razumem. Znači oni su svesni ovog problema ali ih baš zabole da organizuju svoj posao tako da recimo angažuju više ljudi na ovim poslovima kad očekuju gužvu. Pa da, kad je u pitanju neka privatna firma to bi bila prva stvar koju bi uradili, ali pošto je ovo državni organ, radio ne radio svira mi radio, monopolista u poslu kojim se bave njih baš zabole da rešavaju problem na način da to odgovara građanima.
@Jelena 03.05.2019 • 16:15
"ima nešto i do nas, treba samo malo ranije misliti o tome."
Cek cek, mi njih placamo za njihov posao, a njihov stalan posao je da izdaju pasose tokom cele godine, ne samo pred praznike i slicno. Placam ih da nebi morao misliti o tome, vec jednostavno kad mi pasos istekne da odem i obnovim ga. Mozda si u pravu, ima nesto do nas, ali to do nas je sto tolerisemo ovakva ponasanja birokratije.
Sta sta se desava? Desava se da je cela drzava spojila dva seta praznika od po nekoliko dana i posto niko nije radio nista nedelju ipo dana, nagomilalo se svega, eto sta se desava. Sad ce ovi redovi trajati jedno mesec dana a onda zbog sezone godisnjih odmora, kao i svakog leta, sledi repriza ovoga. Elektronsko zakazivanje takodje ne pomaze, jer se resavaju predmeti koji su zakazivani pre 30ak dana dok se jos nije znalo nista o raspolozivim kapacitetima. Bilo je ljudi koji su elektronski zakazali pre mesec dana ali su neki svejedno morali cekati par sati na svoj zakazani termin - isto kao kod frizera. Samo sto je ovo drzava, pa covek valjda ocekuje da ce se ponasati isplaniranije.
Zakazala sam preko e uprave mesec dana ranije odradila sam sve za 45 minuta a za podizanje smo cekali takodje toliko. Ja zaista ne razumem sta se desava. Prosle godine u ovo vreme takodje guzve , zakazala sam za dete takodje preko e uprave i sve smo odradili u normalnom roku i predaju i podizanje.
Nemoj da mi saljete popisivace,inspektore,izvrsitelje i ostalu drzavnu gamad. Tretiracu ih isto kao oni mene ( kao stoku). Te price nisu oni krivi samo rade svoj posao, ostavite za malu decu. Duzni su da prigovore predpostavljenima i odbiju ovako losu organizaciju posla. Zato sto su u pitanju njihovi sugradjani,komsije,prijatelji,rodjaci.... . Koji ste se k...c prihvatili tog posla kad nemate pojma, dacemo vam platu ali se sklonite da nas vise ne kocite u zivotu svojim neukim tumacenjem slova zakona. Od kad znam za sebe, vecito je postojao neki problem sa izdavanjem dokumenata bilo koje vrste u Novom Sadu. Naravno normalnim postenim gradjanima. Dok su bitange sve to dobijale preko reda po kancelarijama.
Ovo zaista nema nikakvog smisla , svake godine ista scena guzve bez razloga. Juce sam u prepodnevnim casovima otisao na sajt euprave i zakazao roditeljima termin za pasose bez ikakvog problema. Hteli su termin u julu posto u junu nisu u zemlji pa sam preleteo preko maja i juna i ustanovio da ima dosta slobodnih termina.Tako da ovo definitivno nema smisla ili ljudi ne znaju da koriste racunar ili prosto vole da stoje u redovima.
Danas su u 12:30h dva prepuna autobusa auto prevoznika Panonija iz NS-a otišla za Nemačku. Verujte mi nije bilo turista. Odlaze ljudi u jednom smeru... Meni je ovo žalosno.
Pitanje:
"Zašto ti slobodni termini koji očigledno postoje nisu dostupni preko e uprave?"
Odgovor:
Da su gradjanima lako dostupni termini ne bi bilo potrebe da trazite vezu i da to placate ili da nosite cokolade i kafu.
Kada bi se termini zakazivali samo preko e-uprave ne bi mogla radnica na salteru po zelji da upisuje ljude preko reda...
Samo pratite trag novca i bice Vam sve jasno. Kako je moguce da u vecini gradova ovakvih problema nema?
Kako je moguće da su preko e uprave svi termini zauzeti za 30 dana,a kad čekaš u redu ima termina?
Zašto ti slobodni termini koji očigledno postoje nisu dostupni preko e uprave?
Guzve su zato sto na sajtu euprave morate da zakazete mesec dana unapred.Ja sam usao na sajt euprave negde 10 aprila i tek je 16 maja bio prvi slobodan termin.Posto nisam mogao toliko da cekam bio sam prinudjen da cekicam od 6h ispred SUP-a.Totalno je besmisleno da ako cekicas ispred SUP-a mozes da zavrsis pasos taj dan a ako hoces da zakazes preko euprave sve je zauzeto oko 30 dana unapred.Takodje dok sam stajao na salteru do sluzbenice koja zakazuje je dosao policajac koji je trazio da joj zakaze preko veze za nekog njegovog pajtosa.Takodje , stigla joj je poruka na viber gde sam jasno video da takodje neka njena drugarica ili rodjaka salje sliku pasosa a onda sluzbenica zakazuje i njoj preko veze.Pored toga ne rade svi salteri.U SUP-u nikada nije radilo vise od 2-3 saltera(mislim za izradu pasosa i licne karte).Kad se tu doda da ljudi iz prigradskih naselja ne mogu da izvade u njihovom mestu dokumente onda vam je jasno zasto je guzva.Ali najlakse je slagati prost narod i reci kako je guzva jer je prolece ili zato sto su svima istekli pasosi bas tada.Ja bi licno ukinuo eupravu i zakazivanje online jer ne vidim nikakvu poentu da to postoji.I bas briga SUP sto ima dosta ljudi iz dijaspore kojima je lakse da zakazu termin online.Ili mi koji radimo treba da izostanemo sa posla jer je nemoguce doci poslepodne posto termina nema.
Nema veze u koje doba godine se uzima novi ili produžava stari pasoš. Treba da bude jednako komforno cele godine jer isticanje važenja pasoša nije sezonski događaj nego ovde ljudi, znajući kakve muke preživljavaju za ličnu kartu i pasoš, moraju da brinu da li će u proleće i leti moći to da obave. U pola šaltera niko ne radi.. a koruptivni sistem "preko veze" završava sve bez čekanja. Verovatno to odgovara ljudima koji su zaduženi da organizuju ovaj posao.
Jesu nadležni sada prebrojali jakne po m2?
Ima ih dosta..gusto zbijeni ... u naprednom sistemu na kojem nam mnogi zavide. Doduše tako je bilo i za vreme LSV i DS i SPS. Sve je isto ako ne i istije.
Nije ovo vest.
Vest bi bila da se u NS ne čeka u redovima za izradu dokumenata.
Unazad 30 godina je tako, za sva svoj dokumenta sam čekao u redu ili zakazivao "preko veze"
Redovi su deo novosadske istorije.Vlasti se smenjuju redovi ostaju....
@Realista
Kako ti možeš mene da nerviraš? Sedi di si jer ni za di si nisi...reče čovek. Uživaj u svom mazohizmu i kuckaj. Veruj mi da je brojanje jarića ozbiljan posao spram onoga što ti radiš.
Ljudi iz evropskih zemalja i i iz Amerike ne mogu da poveruju da se ovde na ulici stoji u redu da bi se napravio pasoš ili lična karta. Zamišljaju kako li se tek druge stvari rešavaju ako ovo ovako izgleda. O kakvoj prednosti priča premijer? Da li je bila da vidi kako se radi u Novom Sadu? Da jeste možda bi je ipak malo bilo sramota da se hvali nepostojećim napretkom. IT je nepoznata reč u javnom sektoru. Još uvek se peške ide i po krštenice pa se one nose notarima i na razne šaltere... Kameno doba kojim se premijer hvali. Evropljani evo hrle da osete blagodet svih tih neopisivih prednosti. Zapušten mentalni sklop ljudi , stanovnika koji pljuju, psuju, bacaju smeće kroz prozor, pišu grafite po fasadama, lome klupe..a zemlja prelepa. Sve je do ljudi, nas svih..
@Nemanja
Ako to budeš čekao proći će ti život. Ili pali ili se povinuj Varvarima. Mene lično zabole, privatnik sam već 30 godina, šta sam zaradio do pada Miloševića to mi je i ostalo. Danas nema šanse da ostavim bilo šta na stranu.
Čovek odredjuje svoju sudbinu, ovde ili preko jblga. Moj sin je već dve godine preko, jednostavno smatra da posao koji mu ja ostavljam nije dovoljno dobar. Hoće preko heba pogaču.
Bio je neki kraj Februara kad sam radio pasos, raspricao sam se sa gospojama koje tamo rade na salteru, radni dan Petak jutro oko 9h, nigde nikoga, spiskovi na lk,pasos ,,prazni,, !!! Reko sta je ovo ? Kaze gospoja,sad je ovako, uskoro nam stize ludnica sa redovima !!!!! Eto slike i prilike naseg drustva i pameti. Elektronski se zakazuje u pu kralja petra a kod mosta se dolazi licno i prave se spiskovi do popunjavanja ! Stajanje u redu je srbski morfoloski refleks, narod na to gleda kao na normalnu pojavu. Kako je ko u problemu,odmah galama,isto kao ovi u svajcarcima, samo da ja dobijem svoje i odmah tisina... Di end
Ovako izgleda deo dgovora na pitanje u vezi sa nemogucnosti izrade pasosa u Novom Sadu na relativno pristojan nacin iz februara 2019. godine.
"Policijska uprava u Novom Sadu nas je nakon izvršenih provere navoda iz Vašeg dopisa obavestila da se poslovi izrade biometrijskih ličnih dokumenata u Policijskoj upravi u Novom Sadu obavljaju se u šalter salama Policijske uprave Novi Sad u ul. Bulevar Kralja Petra I br. 11 i na Bulevaru oslobođenja br. 143 radnim danima u vremenu od 07,00 časova do 21,00 časova i subotom u vremenu od 08,00 časova do 16,00 časova, kao i u Policijskoj ispostavi Novo Naselje radnim danima u vremenu od 07,00 do 14,30 časova u ul. Stevana Hladnog br. 1.
Pored toga, termini za izradu biometrijskih ličnih dokumenata mogu se zakazati i preko interneta, na Portalu e-uprava.
Zahtevi građana za izradu biometrijskih ličnih dokumenata primaju se po redosledu dolaska stranaka u prostorije Policijske uprave odnosno Policijske ispostave.
Istovremeno Vas obaveštavamo da Policijska uprava u Novom Sadu preduzima mere u okvirima svoje nadležnosti, u skladu sa raspoloživim tehničkim i organizacionim mogućnostima, kako bi se građanima omogućilo da što lakše ostvare svoja zakonom propisana prava.
Takođe Vas obaveštavamo da je zbog problema u vezi zakazivanja termina za podnošenje zahteva za izdavanje dokumenata, obzirom da su svi termini ponuđeni na Portalu zauzeti, građanima omogućeno zakazivanje ...
Zamolio bih komentatore da ne iznose neistine. Guzva je stalna. Pre nekoliko meseci nisam mogao da dobijem termin cekanjem ispred kancelarije na Limanu u ranim jutarnjim satima a termina na E-upravi nije bilo. Na kraju sam dobio termin cekajuci ponoc na eupravi i ugrabio termin za dve nedelje. Sada su povecali broj termina za zakazivanja na 6 nedelja unapred ali samo za jedan salter u Kralja Petra. Predlozio sam MUP-u da omoguce zakazivanje na vise saltera ali oni to nece. Moja pretpostavka je da je u pitanju korupcija jer da mocni i oni sa vezom moraju da cekaju sve bi se resilo za 15 minuta.
Pre dve godine poranim kako bih stao u red. Ispalo je da sam došao prvi i stao odmah pored vrata. Oko pola sata sam tako sam stajao dok se nije pojavio lik na biciklu. Zaključao je bicikli, stao iza mene, krenuli da pričamo i oko desetak minuta kasnije dolazi žena, staje iza nas dvojice. Kako je ona došla krenuo da se formira red. Vrlo brzo se stvorilo tridesetak ljudi u redu. Minut, dva, pre otvaranja izlazi čovek i objašnjava nam da kada bude otključao vrata da ćemo ulaziti po desetoro dok nam svima ne podeli brojeve. Krene da nas pušta unutra i da nam deli brojeve. Prvi sam došao, prvi sam ušao, prvi sam dobio broj, ali ne broj 1 već broj 12. Lik iza mene dobiob13, žena iza njega 14 i tako redom. Kada sam ga pitao zašto mi je dao broj 12 ako sam prvi u redu, odgovorio mi je "uzmi ili ostavi". Na red sam došao tek oko 11:30 dok se pre mene nisu izređali svi oni sa brojevima od 1 do 11 od kojih niko to jutro nije stajao u redu za broj.
Molim sve one koji nazivaju zemlju u kojoj žive Smrdija ili Srbistan da se isele. Idite odavde. Ali, bojim se da su to samo preostali nesposobni pojedinci sa četiri osnovne. Oni pametni su odavno već otišli. Nije lepo tako se postavljati. Nisam ni ja zadovoljan, ali bar imam toliko kulture da svoju zemlju zovem Srbija.
Za mađarsku ličnu kartu, za svoju petočlanu porodicu sam telefonom zakazao a kada smo došli na termin, čekali smo 30 min i još 30 min procedura. Bio sam ljut što sam čekao, više nisam.
Ajde ovi mladji sto se cude ovim, kao problemima, ali VI stariji valda ste posenilili, pa sto cekate zadnji cas da vadite pasos, jer ste mogli 6 meseci pre isteka da podnesete zahtev za novi pasos. U januaru i februaru nije bilo nigde nikoga pred salterima na Bulevaru, mogli ste deset pasosa da izvadite odjednom. Novosadska posla!!!!-
"Brnabić: Digitalizacija je najveća šansa da postanemo konkurentni"
Izvor: Blic, 13.12.2018
U kom to veku? O kojoj to digitalizaciji priča kad ni lične dokumente čovek ne može ovde da napravi bez patnje, stajanja u redu i donošenja papira peške. Kad će ta digitalizacija? Pa ovde polovina službenika teško koristi računar .
Pa katastar , Vode Vojvodine i druge institucije ni 2019. nemaju umrezene podatke.
Kada će u Novom Sadi posao organizovati neko ko zna da radi?
Redovi za komisiju u socijalnom i za pasoše govore da je ovde sve kao pre dva veka. Nije se još pojavio taj koji zna da koristi informacione tehnologije i organizuje posao a u 21. veku smo već 19 godina.
Zasto nova slika (tj novo slikanje, potpis i otisak), ako su pre godinu dana u lk stavili staru iz pasosa? Produziti pasos ustvari znaci izvaditi novi.
Da smo iole država,logično bi bilo da vas neko od službenika MUP-a pozove i obavesti o isticanju putne isprave. Još logičnije bi bilo da vas pita kada vam odgovara da dođete za izradu nove putne isprave. Nakon svega toga da vam istu dostave na kućnu adresu. To bi bila aprilska šala.....ha,ha,ha...Daleko smo mi od Evrope,a tek sveta.....
Prvi pasoš sam vadio 76-te. Kakav je gužvanjac sada, takav je bio i onda. Večiti haos. Uvek je trebala gomila papira i naravno kad dođete na red uvek nešto iščačkaju da Vam fali. Još sa vrata se sećam onog čike , proćelavog, nervoznog ( nije ništa popio ), na trgu Slobode. Tada je tamo bio šalter za pasoše.
Naviko narod da sve staro i zardjalo podmazuje. Kad pno gle cuda, cim podmaze ide kao po loju. Odgovornim ovo stanje iz nekih razloga odgovara, zato se nista ne preduzima. Aman ljudi, ovo stanje nas kosta silnih novaca, manite se vise zaje....ije.
Neko je uzeo novac a neko je taj novac isplatio. Sve to za elektronsku kontrolu pristupa salteru ili kabini kako bi se izradio potreban dokumenat. Zasto to ne funkcionise i zasto je napravljeno sijaset boksova a ne rade? Ko je odgovoran za to stanje mora da ima ime i prezime?
Bilo je ovde jedno od pitanja šta o svemu misli našega grada Gradonačelnik .Međutim , čini mi se da adresa na koju treba postaviti ovo pitanje jeste sledeća - šta o svemu ovome misli resorni dr. ministar Nebojša S.?
Ovako se cekalo i pre deset godina a i deset godina pre toga...
Mentalni sklop ovog naroda i spremnost za promene je kao go*no dinosaurusa okamenjeno u vremenu.
Tako da... ako nam je dobro onda nista! Vidimo se opet za deset godina u nekom redu za pasos...
Jos 2004. je obecano da ce sve te procedure gradjani obavljati putem interneta i postom dobijati potrebna dokumenta!?! Danas sam uzeo pasos i cekao oko 45 min!?! Zasto, zasto je potrebna ta silna papirologija? Pazljivo sam pogledao opremu (komjutersku) - pa to je u raspadu!!! Skeneri su pre Boga proizvedeni, a i ovo ostalo je zali Boze u kakvom je stanju. Na zidovima su jasni tragovi curenja i vlage, sala je renovirana nikad od otvaraanja, a prljavstine Boze mili ni da stoka ulazi unutra a ne ljudi!?! A koliko saltera radi? Ni 50%!!!!
Poučena neprijatnim iskustvom pre 10 godina za veđenje dečjij pasoša, iskoristila sam zatišje oko novogodišnjih praznika i zakazala i izvadila pasoše u roku od 3 dana. Kakva god da je loše organizovana e-uprava i MUP i čuveno "padanje linka sa Beogradom" ima nešto i do nas, treba samo malo ranije misliti o tome.
Pre dvadesetak dana stigao u Kralja Petra u 6.45, bio peti u redu. Kada su nas pustili u salu, bio sam prvi jer svi ispred nisu imali uplaćeno. Završio sa predajom u 7.10 i za 7 dana dobio pasoš.
Evo meni ističe u oktobru, danas sam otisla samo informativno da vidim situaciju. Nisam imala pravo da ga obnovom u februaru, nije ostecen niti sam htela da ga ostecujem da bih ove guzve izbegla. A ako ga ne obnovim tj ostavim da ga uradim kad i istekne, tamo gde treba da idem na put necu moci granicu da pređem. Dakle siluju nam intelegenciju sa redovima gde god da stignu. Meni neće, jer ću se provozati do Sremskih Karlovaca i završiti priču. A za preuzimanje, pa šta ima veze, ne moram na posao taj dan ili izostati pola dana. Ali da, e imam posao! Srbija i digitalizacija, ne idu jedno sa drugim.
Samo još jedan dodatni komentar za ove što pametuju: naša draga država je propisala da novi pasoš može da se izradi samo ako stari ističe za manje od 6 meseci.
U januaru kada sam za sebe rezervisao termin sam jedino ja i mogao to da uradim jer supruzi i sinu ističe u avgustu.
Na odmor idem krajem juna, a uvek postoji mogućnost da te na granici EU vrate ako ti pasoš ističe za manje od 3 meseca. Prema tome, sin i žena moraju da vade novi pasoš, a termin sam mogao da tražim tek od kraja marta - početka aprila.
Pa zar treba opet da se dešavaju incidenti u redovima pred supom, da navijači zavode red?
Cinjenica je da se u uredjenim zemljama ne ceka, dobija s postom... Cinjenica je i da je ovo ovde neuredjena zemlja gde se u prolece ceka, a u januaru ne ceka. Inteligentni ljudi su dosli da obave u januaru, a manje inteligentima nigde na planeti nije bas dobro, cak ni uredjenom svetu gde bi manje cekali, tamo bi sebi neku drugu komplikaciju od zivota napravili... Voli narod ovde redove, pa to ti je.
Ja sam svoj pasos uradila u Beocinu, dodjes, sacekas 1-2 osobe pre tebe, kulturno zavrsis sve za sat-dva bez cekanja i maltretiranja. Jeste da moras otici do 14h ali nakon onog maltretiranja i bezuspesnog zakazivanja preko e-uprave ovo je bilo osvezavajuce. Svuda cekamo u nekim redovima, sistem ne funkcionise.
Ja sam do sada zakazivao dva ili tri puta preko euprava. Istina je da su zauzeti termini poprilicno, ali sacekas posle ponoci, kad se otvore termini za naredni dan dan, pa zakazes. Jedino sto bih jos unapredio je da ne mora da se ceka na preuzimanje. E sad, ko ne zna na komjutore :) taj je osudjen na redove po postama, bankama itd...
Srpska posla da se sve radi u poslednji cas. Jos prosle godine sam bio svestan da mi ove godine istice pasos. Blagovremeno sam upisao u licni podsetnik. Pre tri meseca sam preko e-uprave zakazao za maj (jer tada mogu da dobijem slobodan dan na poslu). Ne vidim sta je problem da se zakaze par meseci ranije preko e-uprave. Istina je da to sve moze i lakse i brze (npr. da ti MUP automatski predlozi termin) ali imamo opciju bez cekanja. Zasto je ne koristi vise gradjana?
Jeste, u pravu si, kao i sva njihova obećanja.
Ali kada u praksi dođeš na e-zakazivanje, ustanoviš da su radnici MUP-a iz njima dobro znanih razloga, pošto imaju pravo pristupa i zakazivanja - unapred tri meseca sve termine popunili, čekirali i zakazali.
Na taj način smanjuju broj ljudi koje moraju da rade.
Ostaju im smao oni koji uzmu broj i čekaju njihovi volju, raspoloženje i vremenski tajming.
Kao fora, mogu oni da zakažu, ako im stranka na šalteru to zatraži.
Ali je fora da takođe mogu da blokiraju čitav e-sistem zakazivanja.
Gospođo Brnabić - rešite sad ovu enigmu, zajedno sa Stefanovićem!
Doduše, ne budimo prestrogi prema sirotim šalterašima MUP-a.
Za koju platu, koju količinu obrade ljudi treba da postignu?
Sramota me je šta sve trpimo i do koje granice smo spremni da izdržimo. Mi smo definitivno nedemokratičan narod, pa dokle više da se saginjemo i čekamo u redovima i uvek nešto čekamo. Ajd' čekao sam za termin, ali zašto onda opet čekam da preuzmem dokument, pa pošaljite mi ga, ima adresa u njemu. Digitalizacija je dostigla vrhunac, na šalteru pri preuzimanju radnica očitava biometrijske podatke iz pasoša na nekakvom skeneru, to traje otprilike kao snimanje celog tela na magnetnoj rezonanci, čemu to?
Sistem je truo, zastareo, pregažen i treba ga iz korena menjati. Ni jedni neće da ga promene jer im taj isti sistem garantuje vlast, ovako trom, pun zaobilaznih staza i puteva i veza i vezica i kriminala i korupcije, i rodbine i kumova i raznih partijskih drugova!
Fuj!
I da uriniras po narodu u Srbiji narod u Srbiji ti rec nece reci samo cete pitati"Jos koliko morate dugo da urinirate po nama trebamo da odvedemo decu u vrtic i da idemo da veceramo gladni smo pa se onda odmah vracamo da nastavite da urinirate po nama...".
Jos jedan primer lose organizovanosti i nefunkcionisanja drzavne uprave u kojoj je potpuno normalno da se gradjani maltretiraju. Sve price o digitalnoj Srbiji su jos daleko od istinske digitalne uprave i normalnog funkcionisanja. A posto nadlezni u policijskim upravama znaju da su u prolece pojacani zahtevi, kao i da istici prvi biometrijski pasosi, mogli su da se pripreme bolje i organizuju tako da se ne desava opet ono sto se desava svakog proleca vec poslednjih 20+godina. No za to mora postojati normalna drzava i drzavna uprava koja je u potpunosti u funkciji potreba svojih gradjana.
Istekli prvi bioemetrijski i sad svi navalili, a rade samo dva šaltera na izradi i dva na dizanju. Pa dobro da red nije do merkatora. Fali im ljudi al na šalterima a one dve krupnije tete rade nešto malo brže od puževa. Za par nedelja ponovo neće biti nikoga ispred šaltera
Jedna recenica u tekstu je kljucna... A to je da je ove godine 10 godina od uvodjenja novih pasosa, pa vecini, kao i meni istice pasos sada... Nema veze ni sa letovanjem, ni sa odlaskom iz zemlje, ni sa siromastvom... Vec se samo tako potrefilo...
Odeljenje MUPa na Limanu prljavo i zapušteno, prozori musavi, zavese pokidane, zidovi izguljeni, ubilo se za Kafku. Nigde nema konkretnog upustvtva kako se zakazuje. Stoj u redu i čekaj. Ili nađu vezu. Ako zatekneš nekog na ono šalteru kod ulaza, koji služi za obaveštenja, možda i nešto saznaš.
Zašto u svakoj poslovnici ne stoji obaveštenje da se zahtevi mogu predati u celom Južno Bačkom okrugu, već to tek sada čujemo. Zašto nisu na izdavanje pasoša stavili više ljudi, ako znaju da je sada vreme za zamenu pasoša posle prve ture od 10 godina? Još od početka godine traju gužve, beskrajno čekanje, kupovina mesta, preko interneta nikad nema mesta, sve popunjeno, moraš da dođeš u 6 ujutru kao da ideš na seoski vašar.
Ima li barem jedna stvar u ovom gradu koja će biti organizovana tako da se rađani ne ponižavaju i ne muče?
Zašto takve stvari nisu neprekidno tema portala 021, ako se već zovete tako? Imate tema za narednih 10 godina najmanje.
Sreća pa sam državljanin jedne EU zemlje i pasoš sam izvadio online, bez odlaska u ambasadu, uplatio takse karticom preko neta, poslao dokumentaciju poštom, dobio pasoš poštom. Što bi rekli - svetlosnim godinama ispred Srbije majke...
U avgustu mi je isticao stari pasoš. 6 meseci ranije u februaru online zakazala termin za mart. Za 5 minuta sve rešila, rekli mi da ga pokupim za 10 dana. Otišla posle dve nedelje, sačekala možda pola sata u redu, podigla pasoš. Nikakvih problema.
Uvek su veće gužve leti i svi dočekaju leto. I svi dočekaju mesec kad im ističe pasoš umesto da se sete malo ranije, pa su nervozni. Ne shvatite me pogrešno, država nam je užas, al barem ovaj belaj se može izbeći ukoliko se blagovremeno setite da zakažete preko e-uprave.
U ponoć se uvek otvaraju novi termini (bar je tako bilo pre dva meseca).
Jeste, meni je trebalo ukupno više od mesec dana da dobijem novi pasoš, ali sam sa procesom počela blagovremeno, pa nije bilo ni nervoze ni mukotrpnih čekanja po redovima.
Nije drzava kriva, koliko smo mi neorganizovani, razmazeni, nesposobni. Nikad za dokumente nisam cekao u redu. Ko vam je kriv kad vadite dokumenta dan pred isticanje ili pred put. Organizujte se malo!!!!
Glasacko telo presvucenih radikala najvecim delom je krezuba gologuzija kojoj osim puvanja "kosovo je Srbija" i na daleko "cuvenog" inata-nista drugo u zivotu nije preostalo. To nema pasos, zube ne pere, mazdra kacamak i mleko, od skole citanka iz 3. osnovne, ni maternji jezik ne govori cestito, a kamoli neki strani i takvih je, nazalost, jos uvek previse da bi ova teritorija mogla da se mrdne iz fecesa u kojem se nalazi vec 30 godina.
Pasosi se rade preko zime a ne pred put ! Tako to kod srba ide, ovih me uopste nije zao, cekaju i treba da cekaju ! Pasos moze da izradi nov i 3 meseca pre njegovog vazenja, tako da je mnogo kombinacija za laku izradu !
ako im je toliko hitno sto su se sada setili? ja sam zakazao on line i tacno je ima mesta tek u junu, ali ja putujem u julu.. znaci proverite sve ranije, ne mora se sve raditi u poslednji cas... I jos nesto guzve su toliko jer je 2009 bio prelazak na biometrijske pasose i sada svima isticu..
@ciga 03.05.2019 • 12:12
ns
"Pa nek stoje,šta su čekali dosada ? Ja sam moj izvadio u Februaru bez igde ikoga na šalterima,a istisao mi je sad u Maju."
u normalnoj drzavi izvadicu ispravu bilo kada i to bez reda .
Za sebe sam u januaru zakazao preko euprave termin za desetak dana.
Pre 20 dana sam isto pokušao za ženu i sina, ali avaj. Popunjeni su tada (polovinom aprila) bili svi termini do 10 juna.
Da ne pričam da može da se zakaže za samo jedan šalter, umesto da otvore bar još dva šaltera za elektronsko zakazivanje.
Epilog: otišao sam 25.04 u 06:30 da uhvatim red u policiji kod mosta slobode.
Ispred mene je čekalo već 50 ljudi.
Zakazao termin, predao papire.
Sada me za koji dan čeka pakao podizanja pasoša.
@laki
Mislim da niste u pravu. Komentatori sa ovih strana bez prestanka izjavljuju da građani nemaju šta ni da jedu, te je stoga nemoguće da se toliko putuje.
U zemlji u kojoj ministar odbrane izjavljuje da je najbolje se razgraniciti sa jednim pripadnicima odredjenog naroda"cvrstim i neprobojnim granicama", bilo bi cudno da i njegov sopstveni "narod" ne pokusa naci srecu u nekoj drugoj drzavi, u kojoj takve izjave i stavovi, odmah i po sluzbenoj duznosti drzavnih tuzilaca, podlezu krivicnoj prijavi i optuznici!!! Ovi gradjani koji cekaju od svitanja, da bi podneli zahtev za novi ili produzenje pasosa, mozda nisu ni svesni da traze dokument za spas, jer vecina njih se nece ni vratiti u ovo grotlo mafije i njihovih klijenata! Zna se sta se radi sa mafijom i organizovanim politickim kriminalom! Ili se ne zna? Ajd'sad, odoh da podnesem Zahtev za NOVI POSOS!!!
Ma imate lepo ljudi Eupravu, pa zakažete..... a da, to je samo simulacija.
Sami radnici MUP-a su zauzeli sve termine, negde tamo do... Sudnjeg dana?
Misiz Brnabič, nothing is working....
mali milion pasosa istice u ovoj i sledecoj godini, a i putuje se vise nego ranije, cerka neki dan bila posto je istekao i setim se....supruga bila oko pola 4 ispred sup-a, pa je ja smenio, onda opet ona a ja u 9 jurio sa posla...dosli na red, koji su ono redovi bili i sad sve to isteklo, haos u najavi
Pocinjem da se pitam da li ovakve stvari ovde ikome smetaju .
Kakva je to organizacija kakvi su to ljudi ?
Gde god da odete nailazite na beskrajne obeshrabrujuce redove : pasosi , licne karte , pio , socijalno , lekarska komisija ( tek taj uzas ) , banke , marketi , ....
Sta je s ovom drzavom , narodom , ...svi samo cute i stoje .
Sezdeset godina imam a dokumenta nikada nisam uspeo da izradim bez mucnog cekanja i potezanja poznanstva. Jel ovo drzava koja ide u Evropu a svakodnevno ponizava svog gradjanina? Kada su deljeni bonovi za gorivo svi su se u policiji otimali da rade a sad rade dva saltera. Organizacija posla je katastrofalna a verujem da je tako i u ostalim segmentima rada PU Novi Sad.Dali ce neko biti odgovoran za ovo stanje,cisto sumnjam.
Vlast nas tretira kao stoku a mozda smo to i zasluzili. Zasto se ne uvede zakazivanje preko interneta i na Limanu? Ako se vec uzima broj, zasto se ne uvede jednostavna provera preko sajta koji je broj trenutno na redu da ljudi ne bi gubili vreme cekajuci svoj broj?
A da ne spominjemo kako bi u normalnoj drzavi to trebalo ovako: Dobijete pismo sa obavestenjem pre isteka pasosa: "Gospodjo/gospodine, istice Vam pasos u junu 2019. Ukoliko zelite da obnovite pasos, rezervisali smo za Vas termin za obnovu pasosa 30.maja u policijskoj upravi na Limanu. Treba da ponesete ta i ta dokumenta i uplatite ove takse:"
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
FOTO: Redovi za pasoše u Novom Sadu
Autor: 021.rs
Novi Sad
•03.05.2019.
•12:12 > 12:23
Komentari 112
dule
Cccc
Bio je neki kraj Februara kad sam radio pasos, raspricao sam se sa gospojama koje tamo rade na salteru, radni dan Petak jutro oko 9h, nigde nikoga, spiskovi na lk,pasos ,,prazni,, !!! Reko sta je ovo ? Kaze gospoja,sad je ovako, uskoro nam stize ludnica sa redovima !!!!! Eto slike i prilike naseg drustva i pameti. Elektronski se zakazuje u pu kralja petra a kod mosta se dolazi licno i prave se spiskovi do popunjavanja ! Stajanje u redu je srbski morfoloski refleks, narod na to gleda kao na normalnu pojavu. Kako je ko u problemu,odmah galama,isto kao ovi u svajcarcima, samo da ja dobijem svoje i odmah tisina... Di end
Ne razumem. Znači oni su svesni ovog problema ali ih baš zabole da organizuju svoj posao tako da recimo angažuju više ljudi na ovim poslovima kad očekuju gužvu. Pa da, kad je u pitanju neka privatna firma to bi bila prva stvar koju bi uradili, ali pošto je ovo državni organ, radio ne radio svira mi radio, monopolista u poslu kojim se bave njih baš zabole da rešavaju problem na način da to odgovara građanima.
hadje
"ima nešto i do nas, treba samo malo ranije misliti o tome."
Cek cek, mi njih placamo za njihov posao, a njihov stalan posao je da izdaju pasose tokom cele godine, ne samo pred praznike i slicno. Placam ih da nebi morao misliti o tome, vec jednostavno kad mi pasos istekne da odem i obnovim ga. Mozda si u pravu, ima nesto do nas, ali to do nas je sto tolerisemo ovakva ponasanja birokratije.
spajalica
Sonja
Nikola
@lol
lol
vlada ns
Odgovor
"Zašto ti slobodni termini koji očigledno postoje nisu dostupni preko e uprave?"
Odgovor:
Da su gradjanima lako dostupni termini ne bi bilo potrebe da trazite vezu i da to placate ili da nosite cokolade i kafu.
Kada bi se termini zakazivali samo preko e-uprave ne bi mogla radnica na salteru po zelji da upisuje ljude preko reda...
Samo pratite trag novca i bice Vam sve jasno. Kako je moguce da u vecini gradova ovakvih problema nema?
E uprava
Zašto ti slobodni termini koji očigledno postoje nisu dostupni preko e uprave?
kiborg-ns
Strašno i 2019.
Nemanja
Ne brini se ti za mene, ne gubim ja vreme čekajući - posmatranje raspada jedne odurne, zaostale kvazidržave je čist bonus.
Status quo
Ima ih dosta..gusto zbijeni ... u naprednom sistemu na kojem nam mnogi zavide. Doduše tako je bilo i za vreme LSV i DS i SPS. Sve je isto ako ne i istije.
He he he
Vest bi bila da se u NS ne čeka u redovima za izradu dokumenata.
Unazad 30 godina je tako, za sva svoj dokumenta sam čekao u redu ili zakazivao "preko veze"
Redovi su deo novosadske istorije.Vlasti se smenjuju redovi ostaju....
Petar
Kako ti možeš mene da nerviraš? Sedi di si jer ni za di si nisi...reče čovek. Uživaj u svom mazohizmu i kuckaj. Veruj mi da je brojanje jarića ozbiljan posao spram onoga što ti radiš.
Tako izgleda
Petar
Ako to budeš čekao proći će ti život. Ili pali ili se povinuj Varvarima. Mene lično zabole, privatnik sam već 30 godina, šta sam zaradio do pada Miloševića to mi je i ostalo. Danas nema šanse da ostavim bilo šta na stranu.
Čovek odredjuje svoju sudbinu, ovde ili preko jblga. Moj sin je već dve godine preko, jednostavno smatra da posao koji mu ja ostavljam nije dovoljno dobar. Hoće preko heba pogaču.
Nemanja
A što bi se iseljavali kad možemo da sačekamo da se govno raspadne?
Dejan
Deks
Pera - nastavak
"Policijska uprava u Novom Sadu nas je nakon izvršenih provere navoda iz Vašeg dopisa obavestila da se poslovi izrade biometrijskih ličnih dokumenata u Policijskoj upravi u Novom Sadu obavljaju se u šalter salama Policijske uprave Novi Sad u ul. Bulevar Kralja Petra I br. 11 i na Bulevaru oslobođenja br. 143 radnim danima u vremenu od 07,00 časova do 21,00 časova i subotom u vremenu od 08,00 časova do 16,00 časova, kao i u Policijskoj ispostavi Novo Naselje radnim danima u vremenu od 07,00 do 14,30 časova u ul. Stevana Hladnog br. 1.
Pored toga, termini za izradu biometrijskih ličnih dokumenata mogu se zakazati i preko interneta, na Portalu e-uprava.
Zahtevi građana za izradu biometrijskih ličnih dokumenata primaju se po redosledu dolaska stranaka u prostorije Policijske uprave odnosno Policijske ispostave.
Istovremeno Vas obaveštavamo da Policijska uprava u Novom Sadu preduzima mere u okvirima svoje nadležnosti, u skladu sa raspoloživim tehničkim i organizacionim mogućnostima, kako bi se građanima omogućilo da što lakše ostvare svoja zakonom propisana prava.
Takođe Vas obaveštavamo da je zbog problema u vezi zakazivanja termina za podnošenje zahteva za izdavanje dokumenata, obzirom da su svi termini ponuđeni na Portalu zauzeti, građanima omogućeno zakazivanje ...
Pera
dijasporac
Realista
Nevoljnik
Pravi Opalim te g...
Petar
Robert
Liman III
Veki
Underground
Izvor: Blic, 13.12.2018
U kom to veku? O kojoj to digitalizaciji priča kad ni lične dokumente čovek ne može ovde da napravi bez patnje, stajanja u redu i donošenja papira peške. Kad će ta digitalizacija? Pa ovde polovina službenika teško koristi računar .
Pa katastar , Vode Vojvodine i druge institucije ni 2019. nemaju umrezene podatke.
Brojevi
Horor- 21.vek?
Redovi za komisiju u socijalnom i za pasoše govore da je ovde sve kao pre dva veka. Nije se još pojavio taj koji zna da koristi informacione tehnologije i organizuje posao a u 21. veku smo već 19 godina.
meme
xx
Jovan
Niko
Neutralan
Veran
Slobodan
Kole
Perica
BELENYI
/
stvarno treba imati zeludac za ove koji propagiraju letovanje za vaucere
West
Uspeh je stvoriti sistem u kome ces UVEK i u bilo koje vreme moci da vadis pasos .
Goranđel
Mentalni sklop ovog naroda i spremnost za promene je kao go*no dinosaurusa okamenjeno u vremenu.
Tako da... ako nam je dobro onda nista! Vidimo se opet za deset godina u nekom redu za pasos...
Dejan
Filip
Kilibarda
Jelena
Moby Dick
anti bot
Bora
Novosadjanin
Pravi Opalim te g...
Putnik
gradjanin
Limanac
U januaru kada sam za sebe rezervisao termin sam jedino ja i mogao to da uradim jer supruzi i sinu ističe u avgustu.
Na odmor idem krajem juna, a uvek postoji mogućnost da te na granici EU vrate ako ti pasoš ističe za manje od 3 meseca. Prema tome, sin i žena moraju da vade novi pasoš, a termin sam mogao da tražim tek od kraja marta - početka aprila.
Pa zar treba opet da se dešavaju incidenti u redovima pred supom, da navijači zavode red?
Ogy
haha
Luka
Jeste se upitali zasto se tako zove ?
Zato sto ovde valja ?
Gradjanin
S R A M O T A !
Nina
Sava
It is I - Le Clerc
Šta nam rade
Ali kada u praksi dođeš na e-zakazivanje, ustanoviš da su radnici MUP-a iz njima dobro znanih razloga, pošto imaju pravo pristupa i zakazivanja - unapred tri meseca sve termine popunili, čekirali i zakazali.
Na taj način smanjuju broj ljudi koje moraju da rade.
Ostaju im smao oni koji uzmu broj i čekaju njihovi volju, raspoloženje i vremenski tajming.
Kao fora, mogu oni da zakažu, ako im stranka na šalteru to zatraži.
Ali je fora da takođe mogu da blokiraju čitav e-sistem zakazivanja.
Gospođo Brnabić - rešite sad ovu enigmu, zajedno sa Stefanovićem!
Doduše, ne budimo prestrogi prema sirotim šalterašima MUP-a.
Za koju platu, koju količinu obrade ljudi treba da postignu?
Miki
Sistem je truo, zastareo, pregažen i treba ga iz korena menjati. Ni jedni neće da ga promene jer im taj isti sistem garantuje vlast, ovako trom, pun zaobilaznih staza i puteva i veza i vezica i kriminala i korupcije, i rodbine i kumova i raznih partijskih drugova!
Fuj!
Noch einmal
tableta
Darko Nemacka
ja
L
Sviraju
Srbi moji
Liman I
Zašto u svakoj poslovnici ne stoji obaveštenje da se zahtevi mogu predati u celom Južno Bačkom okrugu, već to tek sada čujemo. Zašto nisu na izdavanje pasoša stavili više ljudi, ako znaju da je sada vreme za zamenu pasoša posle prve ture od 10 godina? Još od početka godine traju gužve, beskrajno čekanje, kupovina mesta, preko interneta nikad nema mesta, sve popunjeno, moraš da dođeš u 6 ujutru kao da ideš na seoski vašar.
Ima li barem jedna stvar u ovom gradu koja će biti organizovana tako da se rađani ne ponižavaju i ne muče?
Zašto takve stvari nisu neprekidno tema portala 021, ako se već zovete tako? Imate tema za narednih 10 godina najmanje.
basic
M.
Uvek su veće gužve leti i svi dočekaju leto. I svi dočekaju mesec kad im ističe pasoš umesto da se sete malo ranije, pa su nervozni. Ne shvatite me pogrešno, država nam je užas, al barem ovaj belaj se može izbeći ukoliko se blagovremeno setite da zakažete preko e-uprave.
U ponoć se uvek otvaraju novi termini (bar je tako bilo pre dva meseca).
Jeste, meni je trebalo ukupno više od mesec dana da dobijem novi pasoš, ali sam sa procesom počela blagovremeno, pa nije bilo ni nervoze ni mukotrpnih čekanja po redovima.
Miki
Goxns
brnAbič
Orko
Da li neko iz Novog Sada moze da ode u Zabalj i zakaze?
White Power
patak
Dejan
Milos
velja
ns
"Pa nek stoje,šta su čekali dosada ? "
Ti si moj idol .
jk
LALA
dzo
goran
ns
"Pa nek stoje,šta su čekali dosada ? Ja sam moj izvadio u Februaru bez igde ikoga na šalterima,a istisao mi je sad u Maju."
u normalnoj drzavi izvadicu ispravu bilo kada i to bez reda .
Limanac
Pre 20 dana sam isto pokušao za ženu i sina, ali avaj. Popunjeni su tada (polovinom aprila) bili svi termini do 10 juna.
Da ne pričam da može da se zakaže za samo jedan šalter, umesto da otvore bar još dva šaltera za elektronsko zakazivanje.
Epilog: otišao sam 25.04 u 06:30 da uhvatim red u policiji kod mosta slobode.
Ispred mene je čekalo već 50 ljudi.
Zakazao termin, predao papire.
Sada me za koji dan čeka pakao podizanja pasoša.
pravi opalim te g...
Želudac
Mislim da niste u pravu. Komentatori sa ovih strana bez prestanka izjavljuju da građani nemaju šta ni da jedu, te je stoga nemoguće da se toliko putuje.
nervno labilan
Greskom rodjen u
Daks
Najlakše je kritikovati. Većina ne stoji tamo iz hira i zadovoljstva.
AleksandarVojvođanin
Donald Pump
Servus
Tugomir
Napredujemo
Sami radnici MUP-a su zauzeli sve termine, negde tamo do... Sudnjeg dana?
Misiz Brnabič, nothing is working....
laki
ozlojedjen
Kakva je to organizacija kakvi su to ljudi ?
Gde god da odete nailazite na beskrajne obeshrabrujuce redove : pasosi , licne karte , pio , socijalno , lekarska komisija ( tek taj uzas ) , banke , marketi , ....
Sta je s ovom drzavom , narodom , ...svi samo cute i stoje .
ciga
Joca
Cale
A da ne spominjemo kako bi u normalnoj drzavi to trebalo ovako: Dobijete pismo sa obavestenjem pre isteka pasosa: "Gospodjo/gospodine, istice Vam pasos u junu 2019. Ukoliko zelite da obnovite pasos, rezervisali smo za Vas termin za obnovu pasosa 30.maja u policijskoj upravi na Limanu. Treba da ponesete ta i ta dokumenta i uplatite ove takse:"
Novosadjanin
Iva
//
Milos
M
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H